środa, 16 kwietnia 2014

Świąteczny sernik od mamy i konkurs "Smak mojej Wielkanocy"






Dziś będzie słodziutko i żółciutko. Moja mama upiekła dla nas przepyszny sernik. Najpierw obfotografowałam go , a teraz umieściłam zdjęcie z przepisem na stronie tu . Można wygrać serwis obiadowo-kawowy porcelany Ćmielów. Może się uda, może nie , ale warto spróbować. I tak pieczemy na Wielkanoc.


Razem z sernikiem dostałam bukiecik kwiatków, które wstawiłam do słoika i obwiązałam go żółtą wstążeczką.
Życzę Wam miłego dnia i dużo słońca.
Kaśka











 





I jeszcze prośba do dziewczyn, które wygrały wianki z posta Tu, by podały adresy do wysyłki. Jeden już wysłałam , ale brakuje mi pozostałych adresów.

 Dodatki dekoracyjne na zdjęciach pochodzą :
piękna patera na ciasto  z KLIK, szklany klosz z KLIK , a forma do mini tart KLIK


5 komentarzy:

  1. O slinka leci......Masz kochana mame !!!!! Ide zaraz zobaczyc, gdzie recepta....Taka pychote trzeba upiec ☺
    Zycze ci rowniez milego dnia. U nas swieci slonko, ale jest jeszcze bardzo zimno...Rano byl przymrozek...

    Pozdrawiam
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie i smakowicie :) i iście wiosennie...
    lubię Twoje posty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam ale pysznie. Z przepisu na pewno skorzystam. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Serniczek piękny i na pewno pyszny...kwiatki wyglądają słodko a ja Ciebie Kasiu mocno ściskam i życzę Wesołych Świąt...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)
Pozdrawiam Kaśka

KALENDARZ ADWENTOWY 2023 -12 - 17 grudnia JEDNO CIASTO- PIĘĆ RÓŻNYCH CIASTECZKEK

Mój stary dom i stare przedmioty z historią. Dom z duszą. Do takich domów bije moje serce. Każda stara kamienica, chatka i szopka wzbudzają ...