piątek, 21 marca 2014

Wiosna



Kochani , już jest ... nasza upragniona , wytęskniona i kolorowa wiosna. Specjalnie dla Was trochę wiosennych fotek.



Koszyczki z kwiatami pomalowałam sama farbą akrylową Dla tych zaganianych polecam stronkę KLIK, jest tam ogromny ich wybór .


W ogrodzie wszystko  już kwitnie. Najwięcej jest fiołków , choć  te systematycznie znikają do kulinarnych eksperymentów. Zrobiłam już syrop, cukier i ciasteczka z fiołków. O tym w jutrzejszym poście. Obiecuję, że będzie fioletowo i fiołkowo.
Dla wszystkich wiosenne pozdrowionka z Domu pod brzozą
Kaśka









11 komentarzy:

  1. To tegoroczna wiosna u Ciebie już tak kwitnie????

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeslicznie Kasiu!!!!! ale mamy pogode co???? Buziaki przesylam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny blog podoba mi się przywitała wiosna trochę.BUZIAKI I POZDROWIENIA

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest pieknie!
    Wiosenne usciski

    OdpowiedzUsuń
  5. I jak tu nie kochac tej pory roku?;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to dobrze że już Wiosna :) Śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Rety u mnie dopiero na 5 cm wyszły tulipanki, na czereśni paki a u Ciebie już tyle kwiecia????

    OdpowiedzUsuń
  8. Też wsadziłam dziś bratki do koszyka. Wypatruję i cieszę się z każdego nowego pąka w ogrodzie :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie, wiosennie, uroczo:)
    Uwielbiam bratki...pierwsze zdjęcie ze starą skrzyneczką w roli głównej zachwycające.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie i wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze pieknie u Ciebie Kasiu i tak kolorowo :) Mam nadzieje, ze nie macie duzych przymrozkow bo szkoda by bylo, zeby kwiatki i paczczki pomarzly. U mnie dzis bylo w lekkim minusie i pierwsze co, to pomyslalam wlasnie o kwiatach na balkonie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)
Pozdrawiam Kaśka

KALENDARZ ADWENTOWY 2023 -12 - 17 grudnia JEDNO CIASTO- PIĘĆ RÓŻNYCH CIASTECZKEK

Mój stary dom i stare przedmioty z historią. Dom z duszą. Do takich domów bije moje serce. Każda stara kamienica, chatka i szopka wzbudzają ...